Відділ державної реєстрації та цифровізації Бердичівської районної державної адміністрації Житомирської області
Начальник відділу – Тарнопольський Олександр Леонідович
Контактна інформація:
13300. м. Бердичів, пл.Соборна, 23, ІV поверх, каб. 56
Е-mail: drc@berrda.zht.gov.ua
Графік роботи відділу:
понеділок – четвер з 08:30 до 17:30;
п’ятниця з 08:30 до 16:15;
обідня перерва з 13:00 до 13:45.
Графік особистого прийому громадян начальником відділу:
1-й, 3-й вівторок з 10:00 до 13:00;
2-й, 4-й четвер з 10:00 до 13:00;
Важливо !!!
Відповідно до п.2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються в електронній формі», повноваження Відділу з надання адміністративних послуг та державної реєстрації Бердичівської районної державної адміністрації Житомирської області припинено 29.01.2021 року.

